دانلود نسخه جدید بازی Real Racing با گرافیک خارق العاده به همراه دیتا برای اندروید Real Racing 3 2.1
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 4136
نویسنده : پدرام

 

 

نکته مهم : هر دو فایل Apk و دیتا برای چیپست های مختلف متفاوت است

و به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

اجرای 100% آفلاین و بی دردسر ( تست شده بر روی huawei g610 و Xperia Acro S )

نسخه مود شده نسخه معمولی کرک قابل قبولی ندارد )

نکته : در صورتی که به پیغام دانلود برخوردید مطمئن باشید فایل دیتا به درستی

و به صورت کامل کپی نشده یا چیپست درست را انتخاب نکرده اید

 

 

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های آندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم .  در این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی شاهد گرافیک فوق حرفه ای و مناظر و صحنه های اتومبیل های واقعا طبیعی و واقعی هستیم .

 

Real Racing 3 2.1.0

real1real3

 در سومین نسخه از Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .برای دانلود فایل دیتا و apk بازی و مطالعه راهنمای استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

تفییرات : 

**  اضافه شدن اتومبیل های جدید با نام های Aston Martin DB9, Vanquish and V12 Vantage S
** اضافه  شدن قابلیت تغییرات جدید در بخش سفارشی سازی ( تنظیم ارتفاع اتومبیل – رنگ رینگ و … )
** اضافه شدن قابلیت به اشتراک گذاری نتایج شما 
** بهبود کلی گرافیک بازی و رفع مشکلات گزارش شده

 

راهنمای نصب و استفاده از فایل دیتا : پس از دانلود و نصب فایل apk بازی فایل دیتای آن را هم توسط پسورد www.apktops.ir از حالت فشرده خارج کنید حال پوشه com.ea.games.r3_row را در مسیر Android/data کپی نمایید و اجرای آفلاین بازی لذت ببرید . 

 

لینک های دانلود

 



:: موضوعات مرتبط: موبایل , برنامه آندروید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نسخه جدید بازی Real Racing , دانلود بازی Real Racing , دانلود 3 Real Racing ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: